پرفروش‌ترین گوشی‌های هفته گذشته
نوشته شده توسط : مصطفی طهرانی

به گفته دست‌اندرکاران بازار تلفن همراه، گوشی‌های زیر 150 هزار تومانی در هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت و بازار این گوشی‌ها به گرمی سپری شد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز؛ به گفته دست‌اندرکاران بازار تلفن همراه، گوشی‌های زیر 150 هزار تومانی در هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت و بازار این گوشی‌ها به گرمی سپری شد.

همچنین در هفته گذشته گوشی‌های بالای 300 هزار تومانی نوکیا و اچ تی سی نیز مورد تقاضای مشتریان قرار گرفت. گوشی‌های دوسیمکارتهc1 ، X1-01 و C2-03 نوکیا که با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو شدند به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند در سطح بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شدند. از معایب این مدل گوشی نوکیا می‌توان به عدم پشتیبانی دو سیمکارت همزمان در این گوشی نام برد. درهفته گذشته گوشی‌های W20، W100 ، J20 و J108 سونی اریکسون به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند در سطح بازار تلفن همراه معرفی شدند. X10 MINI و X10 MINI PRO از دیگر گوشی‌های پرفروش سونی‌اریکسون در بازار تلفن همراه هفته گذشته بودند. گوشی‌های Wildfire S ، Wildfire اچ‌تی‌سی به عنوان گوشی‌های خوش فروش این برند تایوانی در بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شد.




:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 آبان 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست